nedelja, 9. junij 2019

Blog 8.6.-9.6.2019- 22. in 23. dan

V soboto sva zaspala šele ob 6 in sva šla zato na izlet malo pozneje. Našla sva avtobus do Girone in se nato spomnila, da nimava dovolj denarja za karto in šla na vlak, kjer sva karto plačala s kartico. Z vlakom sva šla v Barcelono. Tam nisva mogla najti avtobusa za v Lloret de Mar, zato sva šla na informacije, kjer nama je lepa punca, ki je delala tam, naredila karte in pokazala pot do autobusne. Okoli 6. sva šla na avtobus. Avtobusi so organizirani mnogo slabše, kot metroji in vlaki, ampak ni bilo problemov. Dolgo smo bili v prometu in zato komaj ob pol 8 prišli v Lloret de Mar. Hitro sva našla plažo in jaz sem šel v morje.

Ko se je stemnilo, sva šla malo se šetat in potem na eno pijačo skupaj. Zvečer sva našla še Nemce, tako da smo se zabavali. Ko sva bila utrujena, sva šla spat na plažo. Ker je pihalo, naju je zelo zeblo. Zbudila sva se ob 9. in malo gledala punce, ki so igrale odbojko in se kopala.
Čez nekaj časa sva šla na avtobusno postajo, saj sva hotela v Barcelono, kjer sva kupila karte za ogled Camp Noua. Ampak na avtobusni postaji sva izvedela, da so vsi avtobusi polni, zato sva morala z vlakom. Na vlaku sva prvič videla koga iz balkana (razen najinega profesorja) ampak so bili na žalost hrvati, tako da se nisva pogovarjala z njimi. V Barcelono sva Prišla malo pred 3 in sva bila pozna za ogled. Šla sva tja in bila vesela, ko so nama povedali, da greva lahko na ogled kadarkoli. Ogled je bil res lep, videla sva sobo s pokali, tribune, slačilnice gostujoče ekipe, šla sva na rob igrišča in na koncu še skozi trgovino. Našla sva prvi vlak v Ripoll in utrujena prišla domov.