torek, 21. maj 2019

Bog 21.5.2019- 4.dan

Danes zjutraj sva se z Lovrotom prebudila dokaj pozno, jaz ob 10. in on ob 11. Skočila sva pod tuš in pohitela v supermarket, katerega sva našla prejšnji večer. Kupila sva 12 jajc, maslo, testenine Barilla, paradižnikovo in mesno omako ter sol. Pozabila sva na kruh, zato bova zvečer jedla samo jajca. Doma je Lovro skuhal pašto z omako in okoli 13. sva pojedla. Nato sva počakala Llucio, ki nas je pobrala in peljala v šolo. Tam nama je zadala aktivnost tistega dne, urejanje knjig v knjižnjici. Knjige so bile 90% v španščini oziroma katalončšini. Razdeliti sva jih morala na 8 področij (Mehanika, tehniško risanje, materiali , elektronika in elektrotehnika,...). To je bilo dokaj zahtevno, saj je strojništvo zelo obsežno in velikega dela tem iz knjig nisva poznala. Delala sva od 2. do 7. in že okoli 6 sva končala. Ob 7. sva šla do Llucie in dobila sva kolesi, s kterima se bova vozila do šole, dokler bova delala tam. Lovro je dobil B-Twina (lol), jaz pa Rockriderja. V nekaj minutah sva prišla do apartmaja. Meni kolo ne uztreza preveč, saj sem navajen na 29''. Zvečer bova gledala The Walking Dead od začetka, saj sem že pozabil, kako se začne. Jutri naj bi vzdrževala stroje, ki so na šoli.
Tilen




2 komentarja: