torek, 28. maj 2019

28.5.2019 blog N° 11

Današnji dan je potekal normalno in brez večjih zapletov. Ker s Tilnom živiva skupaj, sta se najina cikla vzkladila, kar ni dobro, saj imava le eno stranišče. Ko sem kuhal kosilo, sva pozabila izklopiti radiatorje v savni, zato je spet  vrglo ven varovalko. Na najinem delovnem mestu, ki je še vedno šola, danes ni bilo najinega mentorja, zato nekaterih stvari nisva mogla dokončati. "Jih bova pa jutri,, sva dejala in opravljala drugo delo, v šoli sem našel vijak, ki ga potrebujeva, da popraviva mizo v stanovanju,  vendar je bil prekratek, zato bom jutri poskušal  najti daljšega. Za večerjo sva šla na dva kebaba, kar je bilo za moj mali želodec kar malce preveč. Nekaj  časa sem komaj živel, zdaj pa je že mnogo bolje. Sem pa ponosen nase, da lahko prenesem takšno količino škodljivih snovi.
Lovro

1 komentar: